Avatar billede s-vestergaard Nybegynder
22. november 2010 - 22:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med Alpha Five

Hej,

Er der nogen der har erfaring med Alpha Five V10: http://www.alphasoftware.com/index.asp

Skal overvejende bruge det til et stort webprojekt.

Evt også erfaring med Filemaker Pro 11...
Avatar billede arne_v Ekspert
22. november 2010 - 22:24 #1
No.

Og jeg ville heller ikke hvis jeg havde et valg - det lugter langt væk af snake oil.
Avatar billede coderdk Praktikant
22. november 2010 - 23:15 #2
Snake oil ved jeg nu ikke, de har mange år på bagen, og der er åbnenbart "mange" der bruger det.
Når det så er sagt, ville jeg heller ikke bruge det.
Avatar billede coderdk Praktikant
22. november 2010 - 23:16 #3
Alpha Five virker umiddelbart som et ok værktøj til at prototype noget, f.eks. Altså inden du koder det rigtigt ;)
Avatar billede s-vestergaard Nybegynder
23. november 2010 - 07:34 #4
Ok, tak for Jeres svar.

Er der andre der har erfaring med Alpha Five?
Avatar billede s-vestergaard Nybegynder
23. november 2010 - 17:45 #5
Nu er jeg nybegynder indenfor databaser, men synes det er ret spændende og vil gerne i gang med det.

Nu vil jeg mest bruge MySQL og PHP, til webbrug, så hvad er rigtigst at gøre?

Skal vel lære PHP fra bunden så.

Men tænkte et program som Alpha Five kunne hjælpe med det, vil så ikke lære så meget om PHP....
Avatar billede s-vestergaard Nybegynder
23. november 2010 - 19:10 #6
Jeg går i gang med at studerer de fine guides der findes her på siden :)
Avatar billede s-vestergaard Nybegynder
07. december 2010 - 18:46 #7
Jeg kan så formode at der ikke er nogen eksperter der bruger det. Det kan være jeg måske går i gang med at bruge det...