Avatar billede jakobljensen Nybegynder
22. november 2010 - 19:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VHD udfordring

Hejsa,

Jeg har en server med SBS 2003 med symantec exec 2010 back up løsning. Denne løsning har mulighed for at lave en back up i VHD. Jeg har 2 drev på serveren drev C:// "styresystem" og S:// DATA". Jeg får så 2 stk VHD i alt efter back up. Fint nok. Men..

På min server med win 2008 R2 åbner jeg Hyper-V og mounter begge VHD'er, hvor C: indeholder SBS 03 og S: data. Jeg booter fint op på VHD C:. Mit spørgsmål er så, hvordan får jeg det andet VHD som jo er mit drev S: til at fungere/partionere med det andet VHD "drev C:" for i hyper-v er de bare 2 forskellige??

Det skal være muligt at jeg kan tilgå både drev C og S, inde fra SBS 2003 VHD C:!! eller fra den VHD hvor styresystemet ligger....

Håber i kan hjælpe!?

Mvh
Jakob
Avatar billede Spotgun Seniormester
22. november 2010 - 19:36 #1
Luk din virtuelle udgave af SBS serveren, rediger indstillingerne for den, og tilføj det andet drev som en ekstra harddisk. Så burde det spille.
Avatar billede jakobljensen Nybegynder
22. november 2010 - 20:34 #2
Det var ski da meget nemt:-) Tak

Tråd afsluttet..
Avatar billede Spotgun Seniormester
22. november 2010 - 20:40 #3
Ikke helt, det er mig der skal lægge et svar, som du skal acceptere. Først derefter er tråden lukket :)