Avatar billede Tinap_87 Nybegynder
22. november 2010 - 00:48 Der er 3 kommentarer

Kan ikke logge paa min HP mini

Hej.

Jeg kan ikke faa lov til at logge paa min HP mini med Windows 7. Naar jeg forsoeger skriver den:
"Tjenesten Tjenesten Brugerprofil blev ikke logget paa.
Brugerprofilen kan ikke indlaeses."

Jeg har forsoegt paa at logge paa med fejlsikret tilstand, men det virker ikke. Jeg har forsoegt med F8 metoden, men der sker absolute ingenting. Jeg kan ikke faa noget frem hvor jeg kan faa lov til at komme forbi log in.
Jeg har back-up paa computeren, saa det goer ikke noget at hele systemet skal geninstalleres, bare jeg kan faa computeren til at virke.

Jeg har ikke mulighed for at gaa til forhandleren, da jeg ikke paa nuvaerende tidspunkt befinder mig i DK.

Haaber der er nogen der kan hjaelpe!

Paa forhaand tak.
Avatar billede Tinap_87 Nybegynder
22. november 2010 - 01:11 #1
Hej igen.

Efter laengere tids soegning paa nettet fandt jeg endelig frem til svaret.
22. november 2010 - 06:18 #2
... og det må vi andre ikke vide om ?
Avatar billede Tinap_87 Nybegynder
23. november 2010 - 01:47 #3
Jo selvfølgelig.

Jeg læste en kommentar fra en der havde et ligende problem og han skrev at han ikke vidste hvordan han havde fået logget på i fejlsikret tilstand, men det var kommet frem fordi han havde lukket computeren forkert.
Jeg prøvede at lukke computeren ved at trykke på tænd/sluk knappen i stedet for at lukke den ved at trykke "luk computer" på skærmen. Da jeg tændte computeren igen kom der en sort skærm frem med en masse tekst på som jeg normalt ikke læser, men bare trykker Enter også starter computeren normalt, men denne gang læste jeg rent faktisk hvad der stod og jeg kunne med piltasterne vælger forskellige måder at starte computeren på. Deriblandt var der muligheden for at starte computeren i fejlsikret tilstand. Der havde jeg løsningen på mit problem og efter jeg fik lov til at logge på lavede jeg systemgendannelse og nu fungere min HP mini fint igen.

Håber det er til at forstå.