Avatar billede Slettet bruger
21. november 2010 - 15:11 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

jusched.exe

Jusched.exe har fundet en fejl og afsluttes. Send fejlrapport.
Det har jeg gjort så mange gange uden der sker noget, den bliver ved med at poppe op. Jeg har Windows XP
ELJa
Avatar billede f-arn Guru
21. november 2010 - 15:21 #1
Har du prøvet at afinstallere/geninstallere Java ?
Avatar billede Vandreren Novice
21. november 2010 - 15:23 #2
Du har mange gange sendt fejlrapport, og det har ikke afhjulpet problemet endnu? Det lyder da godt nok helt og aldeles underligt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2010 - 15:34 #3
#2 Dejligt med lidt ironi ;)

ElJa2009> at sende en fejlrapport løser ikke problemet. Det er kun til Microsofts statistik over hvad der fejler.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2010 - 16:38 #4
f-arn. Det har hjulpet at afinstallere/geninstallere java,tak for det, du må have nogle point.
ElJa
Avatar billede neoman Novice
21. november 2010 - 16:41 #5
jusched.exe er et pain-in-the-ass stykke program som er JAVA Update Scheduler. Din "Kur" varer kun til næste java opdatering. Den flipper ud hvis der ikke er Internet forbindelse, og du kan bare ignorere den. Det eneste den gør er at checke om der ligger en ny Java update derude.
Avatar billede neoman Novice
21. november 2010 - 16:43 #6
Og kutymen er altså, at det er den person der har hjulpet dig der får points, og ikke dig selv - se http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2010 - 16:50 #7
Vandreren.Jeg har fået god hjælp på alt hvad jeg har spurgt om siden jeg hørte om Eksperten. Men jeg har kludret med svar og pointgivning. Denne gang håber jeg at det er i orden.
ELJa
Avatar billede neoman Novice
21. november 2010 - 16:53 #8
Tjah du har selv ædt dine egne points i dette spørgsmål, hvis du synes det er i orden så fred være med det.
Avatar billede f-arn Guru
21. november 2010 - 17:22 #9
@ ElJa2009
Jeg ved ikke rigtig hvorfor du ta'r point selv. Så svært er systemet da heller ikke !
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2010 - 17:32 #10
ElJa2009 kunne jo oprette et nyt spørgsmål med point til rette person...?
Avatar billede neoman Novice
21. november 2010 - 17:36 #11
#10
Efter 20 måneder på Eksperten, og stadig ikke fundet ud af hvordan man gør ? Fromt håb.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2010 - 12:11 #12
vil du sende et svar så du kan få nogle point.
ELJa
Avatar billede f-arn Guru
22. november 2010 - 12:24 #13
Det er ikke muligt at "svare" i denne "tråd" den er lukket.
Læs http://www.eksperten.dk/spm/924596#reply_7690154
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2010 - 12:37 #14
#12 læs #10 :)
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2010 - 15:10 #15
Tak for din venlighed.Send mig et svar så gir jeg nogle point.
ELJa
Avatar billede f-arn Guru
22. november 2010 - 15:24 #16
For at der kan givet point, skal du oprette et nyt spørgsmål der hedder: point til "brugernavn"
Erstat "brugernavn" med navnet på den der skal ha' point.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2010 - 15:57 #17
Skriv et svar til mig så jeg kan give dig nogle point.
ELJa
Avatar billede f-arn Guru
22. november 2010 - 16:19 #18
Jeg går udfra det er mig du mener, men jeg KAN ikke lave et svar i denne tråd. Hvis du vil gi' mig point, skal du lave et nyt spørsmål der hedder: Point til f-arn.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2010 - 16:24 #19