Avatar billede hjalte81 Nybegynder
21. november 2010 - 03:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TrueCrypt - Kan jeg Kryptere flere drev og mounte dem på een gang?

Hej...

Jeg har på min computer installeret TrueCrypt og Krypteret hele den harddisk hvorpå mit C drev ligger.

Jeg skal så indtaste en kode, før den går igang med at starte windows.

Men jeg har een harddisk til som jeg godt kunne tænke mig at kryptere også.

Det fede kunne jo være hvis jeg kunne "åbne" begge harddiske på een gang med det samme password (som jeg indtaster når maskinen booter).

Kan man det?
Avatar billede casoe84dk Nybegynder
21. november 2010 - 09:25 #1
Har lige prøvet og læse lidt op på det og af hvad jeg kan se kan det kun lade sig gøre efter windows er bootet, og det er enten med noget der skulle hedde automount i programmet eller via en batfil.

Skal lige siges at jeg ikke selv kender programmet men har sat og googlet problemstillingen
Avatar billede hjalte81 Nybegynder
21. november 2010 - 14:07 #2
Tak for hjælpen...

Jeg har set før at man kan bruge en bat fil. Det må jeg lige tjekke op på.

Det ser ikke ud til at man kan bruge automount 'automatisk'.
Avatar billede hjalte81 Nybegynder
21. december 2010 - 01:18 #3
casoe84dk>> Kan du smide et svar så jeg kan acceptere?
Avatar billede casoe84dk Nybegynder
21. december 2010 - 05:49 #4
Svar