Avatar billede evilhomer15 Praktikant
20. november 2010 - 20:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor i landet ligger ASUS service/reperationscenter?

Titlen er spørgsmålet:
Hvor i DK ligger ASUS service/reperationscenter, hvis der da ligger en i Danmark.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2010 - 20:23 #1
De kan oplyse det ønskede.
Avatar billede haverslev Novice
20. november 2010 - 20:23 #2
De har ikke servicenter i DK, de der skal sendes ind til rep./ service fra DK bliver sendt til Sverige
Asus support
Telefon 3832 2943
man- fre kl. 08.30 til kl. 17.00

http://support.asus.com/service/service.aspx?no=339&SLanguage=en-us
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2010 - 20:24 #3
Faldt lige over dette:
http://www.servicecentergruppen.dk/Content/Default.aspx

De nævner selv Asus, men ved ikke om de er servicepartner ...
Avatar billede haverslev Novice
20. november 2010 - 20:29 #4
Har tidligere fået at vide, at Asusspecialisten også skulle udføre rep. men eftersigende ryger de blot videre til Sverige

http://www.asusspecialisten.dk/
Avatar billede evilhomer15 Praktikant
20. november 2010 - 21:21 #5
Tak for hjælpen.
Mit håb er bare, at fragten af bærbar ikke bliver for dyr. SU'en kan ikke lide fragtpriser.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2010 - 21:35 #6
Asus er som regel pick up & return, og uden udgifter for dig.
Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 12:07 #7
ligger i Holland tror jeg. der skulle min asus bærbar i hvert fald hen :p