Avatar billede ladynight Nybegynder
19. november 2010 - 20:23 Der er 13 kommentarer

Windows 7 starter, Opgr. til 7 home. Hvordan?

hejsa
jeg har købet min en mini pc med windows starter. jeg vil gerne opgradere den men den ene side siger jeg kan og den anden jeg ikke kan hvilket gør mig lidt forvirret.. der er nogle der ved om man kan og hvordan?
Der er ikke CD-drev og har ikke nogen ekstern CD-drev, så skal bruge en løsning uden CD.
Send meget gerne nogle links til sider hvor der er priser på ograderinger til Windows 7 Home
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
19. november 2010 - 20:42 #1
Hvad med at bruge Microsoft Anywhere upgrade?

Så laver den en opgradering efter du har købt produktet online hos microsoft
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
19. november 2010 - 20:44 #2
Avatar billede eumenides Nybegynder
19. november 2010 - 21:03 #3
Hvor kan hun så købe sådan en opgraderingsnøgle og hvilken er den billigste forhandler
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2010 - 21:11 #4
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/windows-anytime-upgrade-frequently-asked-questions

Hvordan køber jeg en nøgle til Windows Anytime Upgrade?
I de fleste tilfælde kan du købe en opgraderingsnøgle i en elektronikforretning.

I Australien, Belgien, Canada, Frankrig, Holland, Italien, Japan, Schweiz, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland og USA kan du også købe en opgraderingsnøgle online.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2010 - 01:13 #5
Der er jo også den mulighed, at du køber et CD drev til USB. Køber en windows 7 DVD og får en ren installation. Et sådan drev vil du også kunne få gavn af til andre programmer. Og så har du DVDén hvis noget senere går galt.Og så er det ikke engang dyrt. F.eks.
http://www.datamarked.dk/?id=410&recordid=2979
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2010 - 01:16 #6
Ps. Det er ikke for at anbefale netop det drev. Du kan jo også bare gå ind i en forretning, hvor de handler med computere, og handle der.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
20. november 2010 - 07:57 #7
Hvis du køber een disk. Så vil jeg i stedet anbefale dig at lave en installation via usb. Søg på "install windows 7 with usb"

Der kræves et usb stik på ca. 3 gb hvis jeg husker rigtigt

Løsningen med at lægge en cd over på en usb virker til mange produkter der købes på cd. F.eks. office pakken
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2010 - 09:29 #8
Avatar billede ladynight Nybegynder
20. november 2010 - 11:01 #9
tak for hjeælpen alle ^^
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
21. november 2010 - 14:44 #10
Svar når du til den tid vil lukke spørgsmålet.

Det billigste sted skifter jo hele tiden, så der må du vist selv for at finde det billigste.

Personligt bruger jeg USB installation, det går meget hurtigere og det kan bruges på storset alle computere der kan kører Windows 7 (det kræver BIOS kan starte fra USB, hvilket nye computere har kunnet i en del år)
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2010 - 07:31 #11
ok
Avatar billede HP94 Nybegynder
25. juli 2011 - 14:38 #12
jeg overvejer at opgradere fra Windows 7 starter til Windows 7. jeg henter programmet online.
jeg er desværre ret ny mht. til det, så er der risici ved det? f.eks at det ikke er tilpasset min mini-bærbart så godt, og er der vigtige ting, der kan gå tabt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2011 - 14:45 #13
HP94
Velkommen til.
Jeg skal bede dig oprette dit eget spørgsmål via www.eksperten.dk/spm/opret