Avatar billede Slettet bruger
18. november 2010 - 23:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Interesserede eksperter indenfor sikkerhed søges, til interview for skoleprojekt.

Hej Eksperten.

Jeg har hermed projektopgave på skolen.
Derfor søger jeg en interesseret ekspert indenfor sikkerhed, og sikkerhedssystemer for en privat eller større virksomhed.

Jeg skal stille spørgsmål og få svar på problemer og en generel viden omkring arbejdet i at opsætte systemer til at sikre dokumenter osv. for private og større virksomheder.

Det hele foregår telefonisk, medmindre der er mulighed for personlig kontakt.

Mvh.
Jesper Kviesgaard.
Vejle Idrætsefterskole.
10 kl.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2010 - 08:52 #1
Prøv at tage fat i folkene bag spywarefri.dk
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2010 - 11:17 #2
Det er hermed gjort.
Tak John.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2010 - 00:25 #3
...