Avatar billede longhi Nybegynder
13. november 2010 - 19:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

installering af ny win

Jeg har en bærbar computer, som kører vista. Jeg vil gerne have en ren windows xp installation på den. men når jeg starter den op fra cd ved boot, siger xp installationen at der ikke findes nogen hardisk og jeg blir så tvunget til at afslutte installationen.

Jeg har prøvet at køre "undersøg disk" mm. uden der fundet nogen fejl.
Filsystemet er NTFS.

Hvordan får jeg det til at virke, og får xp til at finde hardisk?
Avatar billede longhi Nybegynder
13. november 2010 - 19:56 #1
klaret
Avatar billede annalbrandt2 Nybegynder
13. november 2010 - 20:09 #2
du  instaler den bare oveni wista