Avatar billede daffey Nybegynder
08. november 2010 - 13:50 Der er 1 kommentar

Adobe rwader starter i landscape

Hej

Har 2 Adobe problmer som jeg ikke kan få hul på.

1. Min Adobe reader starter i landscape, hvilket er en smule irriterende når man printer en del fra Reader, mest i alm portrait mode. Jeg har været i indstillinger men når jeg lukker Adobe Reader ned og starter op igen er den i landscape.

2. Jeg har Adobe pro også da jeg har købt CS3 for nylig, men alle PDFer starter op i Adobe Pro, og jeg vil gerne have dem til at starte op i alm Reader. Selvom jeg beder begge programmer Indstillinger) om at starte default i alm Reader starter den alligevel i Pro.

Har Adobe reader 9.4.0 og bruger mac os 10.6.4

Tak
Avatar billede daffey Nybegynder
08. november 2010 - 14:25 #1
beklager meget mine typos....