Avatar billede 3gacer Nybegynder
06. november 2010 - 03:02 Der er 7 kommentarer

Hvordan får jeg min computer til at huske mine brugerintastninger?

Hej igen.

Son nævnt har jeg fået en ny bærbar (HP4525S), som jeg ellers er meget tilfreds med.

Med alle mine andre computere (det har være stationere eller bærbare), har jeg altid haft det sådan ar når jeg foreksempel har lagt en annonce på en hjemmeside (i emnefeltet), så har computeren altid husketnæste gang jeg skulle indtaste samme sted igen.

Men jeg kan ikke få denne HP4524S til at huske de forskellige enmner jeg intaster i de froskellige felter. Jeg har prøvet at gå ind i de forskellige menuer på pc'er men uden held.

Hvad skal jeg gøre får at få computeren til at huske både mine email, brugernavne, koder, div. overskrifter på forskellige brugtsider?

Ser frem til jeres hjælp, da det tager en krig at skulle skrive alt helt tiden.

Men som det plejer er det nok et meget let indgreb, men når man ikke lige ved det er det jo ikke så næmt.

På forhånd tak.

Mvh.
Avatar billede js_delphi Nybegynder
06. november 2010 - 04:11 #1
Paa Engelsk:

Tools/Internet Options/Content/AutoComplete/Settings
Avatar billede riversen Nybegynder
06. november 2010 - 07:46 #2
kan det tænkes du har sat kryds i "delete browsing history on exit" under Tools --> Internet Options --> General. Under Settings kan du sætte hvor mange dage den skal huske tilbage.
06. november 2010 - 08:20 #3
Velkommen til E. ...

PS: Du bør lige definere under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Samt hvilken Browser / version ?

---
Avatar billede 3gacer Nybegynder
06. november 2010 - 20:30 #4
Hej.

Jeg bruger Explorer 8 (det gætter jeg på da det er en helt ny HP 4525S) jeg har købt. Windows systemet er Windows 8.

Jeghar aldrig haft problemer ded dette, men når man lige pludselig skal tatste ALT ind hver gang er der virkeligt irriterende.

Hvis du har nogle forslag til en løsnig, må du meget gerne skrive det, som det er til en ti årig. Jeg er rigtig dårlig til det som I computer freaks (no offense), skriver til hinanden som en selvfølgelighed.

Ellers tak for toldmodigheden.

Mvh.
06. november 2010 - 21:07 #5
#2 - på Dansk ->

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Fanen [Generelt] - 'Browserdata' ... Hvad er makeret/flueben under [Slet...] ?
Avatar billede 3gacer Nybegynder
06. november 2010 - 21:40 #6
TIL ALLE DER HAR HJULPET!

Jeg har brugt lidt fra jer hver, og sørme om det ikke virker! Jamen dog. Det er en rigtig fin side det her.

Problemer der er rent ud sagt pisse belastende, har jeg fået løst løbende igennem de sidste par dage, siden jeg har fået min nye computer. Hvilket jeg ikke troede ville skabe så mange problemer som de jo har vist sig at gøre.

Men alt i alt, tusind tak for alle jeres hjælp.

vh.
06. november 2010 - 21:48 #7
Ping...

Jeg lægger så også et [svar]... deles mellem flere ...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4