Avatar billede lch Nybegynder
05. november 2010 - 14:24 Der er 1 løsning

Store bogstaver ændres til små ved upload til hjemmeside

Hej.

Beklager hvis mit spm er havnet i den forkerte kategori.

Jeg har et problem når jeg uploader filer til min hjemmeside. Billeder fra mit kamera har store bogstaver foran fortløbne numre, men ved upload til serveren ændres disse bogstaver til små, med det resultat at billederne så ikke kan vises.
Min udbyder mener det er mit ftp-program der gør det, da de aldrig har hørt om det problem før. Nu har jeg i mange år brugt det samme program, nemlig Total Commander og har aldrig haft dette problem før.

Nogen der har et bud på hvad det er der sker??

mvh Liz
Avatar billede lch Nybegynder
22. november 2010 - 22:23 #1
Lukker da bare igen.....