Avatar billede sebik123 Nybegynder
04. november 2010 - 13:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Word 2007, Autosum + Dato Hjælp

Hejsa

Jeg har et pr spørgsmål angående word 2007.

1: Jeg har et dokument hvor der der skal laves et autosum + dato hvor den skal lave automatisk 14 dage fremme hver gang med trykker åbner filen..

Dette er et database.
{MERGEFIELD  TOTALPRIS  \* MERGEFORMAT} Dette er beløbet for varen
Gebyr som står under dette TOTAL PRIS

Så skal den automatisk ligges sammen.  DVS Beløbet + Gebyret = Total beløb.
_________________________________________________________________

2: Datoen på Dokuemntet

Hvis det er muligt ville jeg godt ha' at Word 2007 skal lave 2 uger frem på datoen, eksempel:

Idag d. 04.11.2010
Du bedes venligst aflevere de følgene .... d. 16.11.2010 Hvor den AUTO GENERER  datoen istedet for man selv skal.

HVis ikke den bliver afleveret bliver sagen videre givet d. 17.11.2010 SOM SKAL AUTO GENERER 1 DAG EFTER Afleverings fristen.

Dette var så mit problem som jeg ikek kan få løst :)

Mvh Word brugere
Avatar billede supertekst Ekspert
04. november 2010 - 14:21 #1
Er beløb arrangeret i en tabel?
Avatar billede lwi Nybegynder
05. november 2010 - 12:54 #2
Hej

Vi har i vores skabeloner løst dato problemet ved at linke til et excel dokument, hvori datoen beregnes, idet excel i modsætning til word godt kan finde ud af at lægge dage til en dato.
Avatar billede supertekst Ekspert
05. november 2010 - 13:07 #3
Fint nok..
Avatar billede supertekst Ekspert
06. november 2010 - 10:23 #4
Husk at lukke spørgsmålet..
Avatar billede lwi Nybegynder
08. november 2010 - 10:44 #5
Vi har i vores skabeloner løst dato problemet ved at linke til et excel dokument, hvori datoen beregnes, idet excel i modsætning til word godt kan finde ud af at lægge dage til en dato
Avatar billede sebik123 Nybegynder
09. november 2010 - 08:41 #6
Tak for det, men jeg kan stadigt ikke få det til at virke :/
Avatar billede lwi Nybegynder
31. oktober 2011 - 08:27 #7
I 2010 se her - indsat i auto open

    If mærke.Exists("DueDate") = True Then
        mærke("DueDate").Select
        Selection.InsertBefore Format((Date + 5), "d. MMMM yyyy")

    End If