Avatar billede 3gacer Nybegynder
03. november 2010 - 13:43 Der er 4 kommentarer

Kan ikke copy/paste??

Hej.

Jeg har fået en ny computer (HP4525S), men det er ikke muligt at copy/paste som man normalt kan. Jeg har en del annoncer på div. sider, dba.dk mv. og det er alt forbesværligt at skrive alle annoncerne hver eneste gang.

Hvad kan vær problemet? Når jeg højreklikker kommer der ikke engang en mulighed for at copy/sæt ind. Er det ikke meget normalt at der som standard er en copy/sæt ind når man højreklikker?

Jeg er ikke meget viden mht. computere, så jeg håber på en hjælp der er til at forstå for mig.

På forhånd tak.

P.s. Jeg har forsøgt at poste dette spørgsmål en gang før, men et eller andet gik galt så jeg prøver igen.

Mvh.
03. november 2010 - 13:48 #1
Hvad med at blive i den oprindelige tråd -> http://www.eksperten.dk/spm/922966 OG pænt vende tilbage dertil ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2010 - 14:00 #2
Prøv at tjek din e-mail for at se om der er kommentarer til dit spørgsmål, inden du spørger igen :)
Avatar billede 3gacer Nybegynder
04. november 2010 - 22:43 #3
Hej.

Jeg kunne ikke logge på min profil, derfor blev jeg nød til at oprette et nyt spørgsmål, med et nyt password. Du er velkommen til at spørge admin, han hjalp mig igennem.

Jeg ved godt at jeg er noget tung i optrækket mht. alt dette her, men jeg er en nød når det drejer sig om selv de mest simple ting vedr. computere.

Tak igen forjeres toldmodighed. Rart at der findes en side som denne.

Problemet blev iøvrigt ordnet meget simpelt(når man ved det) ved at jeg skulle markerer skriften der skulle kopiereret, derefter ctrl & c, og når teksten skulle sættes ind blot ctrl & v.

Thanks again.
Avatar billede 3gacer Nybegynder
04. november 2010 - 22:50 #4
Hej.

Jeg kunne ikke logge på min profil, derfor blev jeg nød til at oprette et nyt spørgsmål, med et nyt password. Du er velkommen til at spørge admin, han hjalp mig igennem.

Jeg ved godt at jeg er noget tung i optrækket mht. alt dette her, men jeg er en nød når det drejer sig om selv de mest simple ting vedr. computere.

Tak igen forjeres toldmodighed. Rart at der findes en side som denne.

Problemet blev iøvrigt ordnet meget simpelt(når man ved det) ved at jeg skulle markerer skriften der skulle kopiereret, derefter ctrl & c, og når teksten skulle sættes ind blot ctrl & v.

Thanks again.