Avatar billede adebayor Nybegynder
02. november 2010 - 16:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ekstern harddisk vil ikke tage imod filer eller slette de eksisterende.

Hej.

Mit Eksterne harddisk tillader ikke, at jeg sletter filerne på harddisken eller tilføje nye til den.
Hvad kan det skyldes? Harddisken er fra WD.

PÅ forhånd tak.
02. november 2010 - 17:17 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
02. november 2010 - 17:19 #2
Se bort fra ovenstående indslag - det er alligevel spild af tid -> Point ude: 685 ? ->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/adebayor - vender jo ikke tilbage ???
Avatar billede adebayor Nybegynder
02. november 2010 - 17:24 #3
Sådan er point uddelt.

Det er mac os x
Avatar billede kop Nybegynder
02. november 2010 - 18:02 #4
Hvad er den formateret som ?
Avatar billede kop Nybegynder
02. november 2010 - 18:05 #5
Ntfs er lidt besvæligt  på mac ... det er bedst at formatere den som Fat ..  men hvad sker der lad høre kommer der ikke et gult /hdd ikon op på dit skrivebord.
Avatar billede adebayor Nybegynder
02. november 2010 - 18:08 #6
Den er formateret som NTFS ja, og jo et gult ikon kommer op på skrivebordet.
Avatar billede kop Nybegynder
02. november 2010 - 20:06 #7
http://www.macupdate.com/info.php/id/26288/ntfs-for-mac-os-x    følg dette link. jeg tror du skal have fat i sådan noget for at kunne læse  ntfs på din mac
Avatar billede adebayor Nybegynder
03. november 2010 - 00:12 #8
Virker nu, tak :D