Avatar billede Ganlik Nybegynder
01. november 2010 - 16:22 Der er 1 løsning

Android Dev, Oprette liste hvor man kan trykke

Hey Eksperter,

Jeg er i gang med at lave en applikation til et pizzaria hvor der skal være et menukort. Jeg har lavet den første version, hvor man kun kan læse menukort og nogle andre småting.

Jeg vil gerne have at man skal kunne trykke på en pizza fx og vælge om man vil tilføje den til favoriter, tilføje den til igangværende menu osv. Altså åbne en dialogbox.

jeg har indtil videre brugt TableLayout, som virker fint til når man bare skal læse menukortet, og jeg har lagt det hele i strings.

Men hvordan gør jeg det muligt at trykke på en pizza, og åbne dialogbox?

Håber i vil hjælpe :)

Hilsen
Ganlik
Avatar billede Ganlik Nybegynder
05. november 2010 - 16:04 #1
Jeg har fundet ud af :)

Som svar til andre:

Søg på youtube "world og listview". Til Google I/O havde de en forelæsning om listview