Avatar billede linehersted Nybegynder
30. oktober 2010 - 16:32 Der er 6 kommentarer

Magento

Hej

Jeg har brug for en der kan sætte en Magento webshop op for mig, så jeg bare skal vedligeholde den. Du vil selvfølgelig få betaling for det.

Line
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
30. oktober 2010 - 17:23 #1
Du er velkommen til at skrive til os Info[a]xenos-it.dk så kan jeg give dig ettilbud på det.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. oktober 2010 - 19:59 #2
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
30. oktober 2010 - 20:54 #3
???????? Hvad mener du
Avatar billede 220661 Ekspert
30. oktober 2010 - 21:35 #4
Det er ikke tilladt at:
køb/salg af varer og tjenesteydelser (gælder alle former for varer og tjenesteydelser, dvs. både materielle ting og immaterielle som f.eks. bannerplads og websteder) - Papkassen.dk kan eventuelt benyttes til det formål.
Ved forsøg på køb/salg af ulovlige ting (herunder også hælervarer) vil IDG Danmark videregive de oplysninger til Politi eller relevante myndighed, der er nødvendige, for at de kan forfølge sagen.
Avatar billede spliid Nybegynder
30. oktober 2010 - 21:59 #5
Prøv at læs 2.7 og 2.11 - de er i strid med 2.7.5.

2.7:
"Hvis der udloddes andre præmier end point, herunder penge, så skal spørgsmålet placeres i kategorierne Opgaver eller Job/opgaver"...

2.11:
"Job/Opgaver-kategorien må kun benyttes til at søge efter arbejdskraft"...
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
31. oktober 2010 - 20:30 #6
okay okay... jeg om formulere mit svar...

Du er velkommen til at skriv til mig så kan jeg hjælpe dig. email info@cheap-web.dk...

Var det bedre!!