Avatar billede TGDice Nybegynder
29. oktober 2010 - 15:00 Der er 11 kommentarer

Mikrofon på Sandberg Headset virker ikke Please hjælp :]

Hjælp Mikrofon på headset virker ikke :S HJÆLP

Hej, Jeg har haft mit headset til at virke før, men nu virker det pludseligt ikke :/, jeg taler for det meste over skype med det, og har gennemgået deres guide med Kontrolpanel > Lyd > osv, hvor jeg kommer ind på de forskellige højtalere og mikrofoner jeg kan bruge.

Jeg har prøvet stortset alt for at få mikrofonen til at virke. Please hjælp :)!!

Headsettet er af mærket Sandberg ved ik om det hjælper.

http://img521.imageshack.us/i/hjlp.jpg/
Avatar billede claes57 Ekspert
29. oktober 2010 - 15:10 #1
på nogle headset er der en mic-afbryder på kablet.
Avatar billede TGDice Nybegynder
29. oktober 2010 - 15:28 #2
det er der ikke på den her, der er en lille kasse midt på kablet med High - Low - Mute setting og så for lyden man hører kan skrues op og ned. :/ [img]http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://files.sandberg.it/products/images/lg/125-50_lg.jpg&imgrefurl=http://www.sandberg.it/product.aspx%3Fid%3D125-50&usg=__23NbN1ar_Jfv4ohR9B880Vv_m_0=&h=768&w=1024&sz=150&hl=da&start=0&sig2=IcboTtgOgv29oXo0XHXgrw&zoom=1&tbnid=C0SqXx367Q5Q7M:&tbnh=130&tbnw=162&ei=6cvKTKizNY-U4QaPl4XdDA&prev=/images%3Fq%3DSandberg%2Bheadset%26hl%3Dda%26biw%3D1440%26bih%3D837%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=302&vpy=75&dur=7430&hovh=194&hovw=259&tx=177&ty=114&oei=6cvKTKizNY-U4QaPl4XdDA&esq=1&page=1&ndsp=40&ved=1t:429,r:1,s:0[img]
Avatar billede vejmand Juniormester
29. oktober 2010 - 16:22 #4
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Du skal derfor selv lukke de to ekstra spørgsmål........
Avatar billede claes57 Ekspert
29. oktober 2010 - 17:05 #5
der står jo
"kan regulere lydstyrken for både hovedtelefoner og mikrofon"
så leg lidt med indstillingen på dimsen.
Avatar billede TGDice Nybegynder
29. oktober 2010 - 17:50 #6
Hvordan lukker jeg tråedene (er lidt ny )
Avatar billede TGDice Nybegynder
29. oktober 2010 - 17:51 #7
Har alt på max :/ prøv at kig i det første link jeg sendte, har lagt billede ud af hvordan mit lyd og optagelser ser ud :I
Avatar billede vejmand Juniormester
29. oktober 2010 - 18:05 #8
Du skal selv sende et "Svar" for at lukke de to spørgsmål.

Du sender et "svar" ved at flytte den lille prik oven over boksen, du skriver i.

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Avatar billede TGDice Nybegynder
29. oktober 2010 - 18:06 #9
okay. , sig endelig til hvis du har en løsning på mit problem alligevel :), lukker de andre med det samme.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. oktober 2010 - 18:08 #10
din skype-opsætning er ok - og enheder virker - så skype kan kommunikere med usb'en.
Du kan måske have en dårlig forbindelse i mic-armen. Det er alm slid, og så må du erstatte headset (eller skille den ad, og lodde den knækkede ledning på igen - jeg gætter på overgangen fra mic-arm til selve headset er problematisk).
Avatar billede TGDice Nybegynder
29. oktober 2010 - 18:36 #11
så det er mit headsets mikrofon der har en løs forbindelse? :I, det virkede ellers fint for nogle dage siden, da jeg genstartede det dagen efter virkede det ik mer :/