Avatar billede emilielund Nybegynder
19. oktober 2010 - 01:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

runtime error

hej eksperter
jeg kan ikke komme på edbpriser.dk med mozilla firefox jeg får denne meddelelse:

Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
    </system.web>
</configuration>

og jeg aner ikk hvad jeg skal gøre, forstår det slet ikke. håber i vil hjælpe mig.

Emilie
Avatar billede DoctorLiebenstein Nybegynder
19. oktober 2010 - 10:26 #1
har du prøvet at slå dit virus program fra ?
Avatar billede olmer Nybegynder
19. oktober 2010 - 15:34 #2
Denne besked er en standard meddelelse fra serveren der hoster hjemmesiden, og fortæller bare der er sket en fejl, desværre ikke hvad fejlen er.

Man kan intet udlede af denne meddelelse (desværre)

Ole
Avatar billede emilielund Nybegynder
19. oktober 2010 - 23:01 #3
men hjemmesiden virker fint på Internet Explorer og på andre pc'er der bruger firefox. jeg brugte også hjemmesiden tidligere samme dag da beskeden kom.
er i sikre på at der ikke kan gøres noget. for det ligner en form for vejledning til at få det til at virke.?
Avatar billede JStaal Nybegynder
20. oktober 2010 - 08:39 #4
Hej Emilielund.
Jeg kan ikke give dig en super detaljeret forklaring, hvorfor det er sket. Det jeg kan gøre, er at hjælpe dig med at udbedre "fejlen", da jeg selv lige har "løst" mysteriet.

Inde i din browser ->firefox, trykker du på funktioner helt oppe i toppen, og dernæst ryd historik (CTRL+SHIFT+DEL = hotkeys).
Så skulle der gerne poppe et vindue op. I den dropdown-bjælke vælger du--> hele min historik, og så markerer du hele balladen, alle de små vinduer der skal vinges af.
Så skal der trykkes ok og vupti, så skulle det virke.

Muligvis er der kun EN af tingene der skal vinges af, jeg prøvede sidecache, og det duede ikke.
Et minus ved at rydde historikken(gemte adgangskoder) er at din koder som firefox husker ryger også, så det er en fordel, at kan huske sine koder, INDEN denne process.
God vind

MVH. JStaal
Avatar billede emilielund Nybegynder
20. oktober 2010 - 13:48 #5
tusind tak :)
Avatar billede JStaal Nybegynder
20. oktober 2010 - 17:46 #6
Det var så lidt, og tak for point :D