Avatar billede jackozi45 Nybegynder
18. oktober 2010 - 22:45 Der er 2 kommentarer

Skifte mit grafikkort ud på min bærbar :),

Har en Acer aspire 5733z, og ville virkelig godt skifte det ud med ati 5650, men er lidt usikker om hvad der ville ske , eller om det kan overhovedet lad sig gøre?

p.s Jeg har Grafikkortet Ati Mobillity HD 4650
Avatar billede knuf Nybegynder
18. oktober 2010 - 23:04 #1
Grafikkort på bærbare er ofte integreret i bundkortet og kan derfor ikke skiftes.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2010 - 12:12 #2
Det er nu forskelligt på bærbare. Prøv at google på det. F.eks.
http://www.youtube.com/results?search_query=change+gpu+on+a+Acer+aspire+Labtob&aq=f