Avatar billede Razzeboy Nybegynder
18. oktober 2010 - 21:27 Der er 1 kommentar

Søgemaskinen i start menu virker ikke

Hej Eksperten.

For et par måneder siden begyndte søgemaskinen i Start Menu ikke at virke. Når jeg trykker på Start og skriver et ord eller bogstaver i søgefeltet, er feltet ovenover bare hvid. Der kommer ingen resultater. Hvis jeg så trykker på "Se flere resultater" kommer der følgende meddelse op:

search:query=as
Windows kunne ikke få adgang til den angivne enhed, sti eller fil. Du har muligvis ikke de nødvendige rettigheder til at få adgang til elementet.

Jeg har ingen idé hvad det kan være, og da det er ved at være 2 måneder siden at det skete, kan jeg ikke systemgendanne til før problemet opstod.

Min bærbar er en MSi GX640
ATI Radeon HD 5850
4 GB DDR2
500 GB sata harddisk
Mit styresystem er Windows 7 64-bit, og det er en original version.

Jeg håber at der er nogen, som kan hjælpe mig, da det er ved at blive ret frustrerende.

Mvh. Rasmus
Avatar billede Razzeboy Nybegynder
19. oktober 2010 - 21:49 #1
bump