Avatar billede thomasn Nybegynder
18. oktober 2010 - 17:41 Der er 4 kommentarer

Pointgivning og Lukke spørgsmål

Hvordan får jeg givet point og hvordan lukker jeg et spørgsmål??

Jeg har to ude hvoraf det ene aldrig er blevet opklaret, men dog løst på alternativ måde. Det andet står bare og hjælperen fik aldrig nogen point.

Thomasn
18. oktober 2010 - 17:46 #1
Har du 'nærlæst' -> http://www.eksperten.dk/faq ?

Hvis der ikke er lagt brugbart [svar] efter X tid er du 'beretiget' til selv at lægge et [svar] og EFTERFØLGENDE [accepter] dit eget [svar], for at lukke 'pænt' ...
Avatar billede store-morten Ekspert
18. oktober 2010 - 17:47 #2
Avatar billede store-morten Ekspert
18. oktober 2010 - 17:51 #3
Evt:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Hvordan lukker man sit spørgsmål?
Et spørgsmål er lukket når der er lagt et svar, som er blevet accepteret af vedkommende som oprettede spørgsmålet. Hvis du har et spørgsmål hvor ingen af svarene kunne bruges, kan du selv lægge et svar og acceptere dette.

Husk at hvis du selv fandt en løsning, så skriv den endelig som svar da andre kan have glæde af den i fremtiden! Samtidig viser du de brugere, som har brugt tid på dit spørgsmål, at du selv fandt en mere velegnet løsning.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2010 - 18:12 #4
Ja og dette spørgsmål du har stillet her er "gratis", da det omhandeler brugen af Eksperten.dk.
Så når du har fundet ud af det du skal i denne tråd lukker du det selv igen, på den måde som Karise Larry har beskrevet i #1.