Avatar billede Redman Nybegynder
16. oktober 2010 - 09:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan formatere jeg min computer? (Vista)

Hej Eksperter! :)
- Står her med min bærbare computer. Og den har ikke villet starte ordenligt op og gå på nettet siden jeg updatede den.
- Derfor tænkte jeg, nu når den alligevel ikke virker kan den lige så godt få hele turen.

Håber i kan hjælpe! (:

- M.V.H Mathias.
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
16. oktober 2010 - 10:09 #1
hvis du forstår engelsk så kan du tjekke denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=H9ehGfaOHSM
Avatar billede sascha Nybegynder
16. oktober 2010 - 10:20 #2
Husk at gemme dokumenter, billeder osv på en usb eller anden ekstern lager. Gå i bios og sæt cd/dvd som opstart. Sæt din Vistaskive i drevet og genstart com. Følg derefter de anvisninger du får på skærmen
16. oktober 2010 - 13:51 #3
Husk: Du skal have 100% styr på

* Driversoftware der passer til din Hardware
* Opdateringer + Vista Servicepack1+2 + flere opdateringer fra WindowsUpdate
* Seriøst Sikkerhedsprogram + opdatering af samme
* ...
* http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/ (Diverse tillægsprogrammer)
* ...

Såååå - det er ikke bare lige gennemført på ~1 times tid; reserver >4 timer PC tid til 'øvelsen' !!! Også hvis du HAR styr på ovenstående 'detaljer' ...

Good Luck - skriv gerne tilbage om reslutatet...
Avatar billede Redman Nybegynder
01. maj 2012 - 09:25 #4
.
01. maj 2012 - 09:31 #5
Det tog sin tid ?