Avatar billede newbies Nybegynder
15. oktober 2010 - 12:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Ny hjemmeside, Hurtig arbejde?

Hej eksperter

Skal have mig en side i stil med dkmr.dk

Ville hører hvor hurtigt sån en side kan sættes op og hvad det ville koste?

På forhånd tak
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. oktober 2010 - 12:44 #1
Dynamisk/statisk?
CMS/hjemmelavet?
Design?
Sprog?
osv osv.
Avatar billede newbies Nybegynder
15. oktober 2010 - 12:46 #2
Det skal være en kopi af dkmr.dk
med andre farver, samt en logo og noget tekst.
hjemmelavet, så den ligner dkmr.dk
runde kanter, i html/css

andet info du skal bruge?
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. oktober 2010 - 12:54 #3
Prisen er svær at sige uden kravspec. Men en til to dage, 4-5000.

Hosting?
Support?
statisk/dynamisk?
Avatar billede newbies Nybegynder
15. oktober 2010 - 12:57 #4
4-5000? det var sørme dyrt
Skal være statisk. hosting og support er klaret.
Skal kun bruge en forside med 4 menuer, en logo samt boks til tekst på siden.
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. oktober 2010 - 13:02 #5
Nu er der ikke noget der hedder "kun" og "bare" i min verden. Men med HTML/CSS, 4 menupunkter og ikke andet: 1 dag, 2500. Du kommer med images, farvekoder og tekst.
Avatar billede newbies Nybegynder
15. oktober 2010 - 13:45 #6
jeg finder en anden løsning. Det er for dyrt!
Men takker for dit svar
Avatar billede mikaelch Novice
15. oktober 2010 - 15:54 #7
du kan kontakte danaweb og betale hver måneden  499 kr , det er dem har lavet siden .

dog ved 6 års aftale kan du komme helt ned på 299 kr

oprettelse gebyr 2995 kr står der på deres hjemmeside

så den pris de siger vildt billigt
Avatar billede newbies Nybegynder
15. oktober 2010 - 15:59 #8
LOL! Det er al for dyrt for en site.
Har set de priser. og det er lidt i overkanten for mit vedkommende!
Jeg finder nok på noget!
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. oktober 2010 - 16:04 #9
Hvad havde du tænkt dig at lægge? 2500 er IKKE dyrt, måske for meget i forhold til dit budget, men ikke dyrt.
Avatar billede newbies Nybegynder
15. oktober 2010 - 16:07 #10
måske er 2500 ikk dyrt, men 2995 i oprettelse og 299 om måneden er for dyrt, ihvertfald for mig.
Ville nu hører om der var nogle gode tilbud.
Men 2500 er for dyrt for mig
Da jeg kun skal have en statisk side med en gradient tekst boks og 4 menuer i venstre side.
mener jeg at 2500 er for meget at betale.

men jeg prøver at se om jeg ikke selv kan lave en.
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
15. oktober 2010 - 17:04 #11
Hej @newbies

Jeg synes det er flot at du vil prøve selv at sætte siden op. Til det kan jeg klart anbefale at du downloader WordPress (dansk version), sætter det op på din server (se eventuelt om din server har OneClick) og derefter finder et gratis WordPress-tema.

Her er nogle links til gratis WP-designs:
1. http://www.pingable.org/30-free-simple-wordpress-theme-designs/
2. http://www.themeflash.com/45-latest-free-wordpress-themes-january-february-2010/
3. http://www.smashingmagazine.com/2010/08/19/100-free-high-quality-wordpress-themes-for-2010/

Jeg har selv en side der kører på WordPress (se den her: http://feelfine.dk), jeg har dog redigeret lidt i designet og koderne, men det behøver du ikke rode med i første omgang, blot du finder et design du kan lide og som passer til formålet! ;)

Med venlig hilsen
Christina Bruun
Avatar billede newbies Nybegynder
15. oktober 2010 - 17:08 #12
Takker for ideen med wordpress.
Men har ikke brug for wordpress. Da jeg kun og kun skal bruge en forside til hjemmesiden

Altså en side med 3 menuer og en gradient tekst boks samt en logo i toppen.
Men har selv fundet ud af det.

Utroligt at jeg sad og overvejede at betale 2500,-

Takker alle for hjælpen

Lukker spm
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
15. oktober 2010 - 17:15 #13
Okay, det lyder godt at du selv har løst problemet :)