Avatar billede kodak Mester
13. oktober 2010 - 10:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mirror side.

Hej jeg har en enhed er via af lan kan tænde og slukke for strøm.
Jeg ønsker her til et script hvor i jeg kan få den til at tænde med en POST eller GET Value.

Jeg ved ikke om det er muligt for jer at se den.
http://87.54.130.26:100/
user: admin
kode: admin

Men hvis jeg eksempelvis går ind på http://87.54.130.26/power/?divice=1&power=on
skal den tænde for enhed 1.
Eller
http://87.54.130.26/power/?divice=3&power=off
skal den slukke for enhed 3.

Efter hvad jeg kan se er dette kildekoden der står på enhedens styre side.
<html><head> <link href=./oem/oem.css rel=stylesheet type=text/css> <script language=JavaScript type=text/JavaScript src=./cmd.js></script></head><body> <script>
rack("Device 1","Group Name                      ","Device 1 Name                  ");display("Socket 1-1 Name                ",0    ,"Socket 1-2 Name                ",0    ,"Socket 1-3 Name                ",0    ,"Socket 1-4 Name                ",0    ,"Socket 1-5 Name                ",0    ,"Socket 1-6 Name                ",0    ,"Socket 1-7 Name                ",0    ,"Socket 1-8 Name                ",0    ,11,5    ,255  ,1    ,"              ");exit();
</script></body></html>

Er her nogen som han hjælpe mig med dette?
Avatar billede danielbahl Nybegynder
16. oktober 2010 - 17:25 #1
Hej Kodak,

Jeg har en lign. enhed (iBootBar) - nu kan jeg ikke se hvilken enhed du bruger, da linket ikke virker, men jeg har lavet et script der virker med min iBootBar.

Jeg er ikke helt sikker på hvad dit spørgsmål drejer sig om? Men hvis du stadig mangler hjælp må du gerne lige uddybe spørgsmålet lidt, så skal nok prøve at hjælpe dig

Daniel Bahl
www.danielbahl.dk
Avatar billede kodak Mester
17. oktober 2010 - 00:43 #2
Jeg har en Netværks styret Power Control En DX power 8 port fra minicom.

På den har jeg ikkemulig hed for andet end at gå ind på dens side og trykke på flere knapper og har heller ikke mulighed for at ændre siden, så er nød til at have noget til at trykke på knapperne for mig hvor jeg så kan fortælle den hvornår den skal gøre det.
Avatar billede kodak Mester
02. november 2010 - 18:02 #3
Ingen svar her?
Avatar billede kodak Mester
02. november 2010 - 18:03 #4
Lukker