Avatar billede taishi Nybegynder
25. juli 2001 - 13:53 Der er 7 kommentarer

Klassisk melodi

Hvad er navnet på den melodi som de spiller i
Coolio - C U When U Get There....
skal bruge den til en hp... :o)
Avatar billede madd Nybegynder
25. juli 2001 - 13:56 #1
Hedder den ikke bare Coolio med See You When You Get There ? Ved sq ik hvad den ellers kunne være :)
Avatar billede taishi Nybegynder
25. juli 2001 - 14:00 #2
ehhhh, grundmelodien er noget han har hugget, og det er den jeg skal have navnet på....... :o)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. juli 2001 - 14:01 #3
skal lige hjem og høre, men et gæt ville være \"every breath you take\" Men det er jeg slet ikke sikker på.
Avatar billede taishi Nybegynder
25. juli 2001 - 14:03 #4
nej, det er Puff Daddy, Faith Evans og 112 - I\'l Be Missing U.... Det er som sagt klassisk melodi/musik, det kan man vel ikke kalde The Police, vel? *GG*
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. juli 2001 - 19:35 #5
Ret så sikker på at det er noget der er lavet til lejligheden. Det laller jo bare afsted i baggrunden.
Avatar billede taishi Nybegynder
26. juli 2001 - 14:11 #6
Jeg er 100% sikker på at den er hugget fra en eller anden gammel komponist, jeg kan bare ikke huske hvad han hedder... His du hører den originale melodi er du ikke i tvivl.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. juli 2001 - 14:29 #7
Jeg syntes det minder om når the beatles har et stryger orkester til at spille backing.....