Avatar billede matias Nybegynder
25. juli 2001 - 13:50 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hvem vil lave nye knapper

Jeg vil have nogle nye knapper på vores klubside http://www.vwklubnord.dk/
Det skal helst være nogen der er mindre end dem der er der nu, og så være en eller anden \"Folkevognsknap\" - måske vores logo eller \"VW-tegnet\"
Der er 200 point til den der kommer med et godt forslag som kan bruges.

På forhånd tak
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juli 2001 - 14:26 #1
Hvis du ved hvad du vil have, laver jeg gerne knapperne for dig

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede matias Nybegynder
25. juli 2001 - 14:42 #2
kan du lave noget med vores logo som er her http://www.vwklubnord.dk/Store%20Bil/vwclubnordlogo.gif
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juli 2001 - 20:18 #3
Jeg kikker på det i morgen, det skulle ikke være helt umuligt, laver også lige er WW logo i crom, det tror jeg vil kunne bruges som knap
Avatar billede jackh Nybegynder
26. juli 2001 - 00:35 #4
Hvad med et nyt logo? Det i har, er sgu ikke for smart!
Avatar billede matias Nybegynder
26. juli 2001 - 06:01 #5
jo tak - det ville vist også være godt, og hvis du kan lave et godt et falder der selvfølgelig flere point af
Avatar billede matias Nybegynder
26. juli 2001 - 06:13 #6
måske er det ikke så godt alligevel, da vores logo går igen på diverse brevpapir , klubjakker og lignende
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. juli 2001 - 12:50 #7
Her er de første 2 eksempler

http://www.bufferzone.dk/images/Vwlogo-crom-rektangulær.jpg

http://www.bufferzone.dk/images/Vwlogo-crom-tilfældig.jpg

Jeg kikker også pa jeres logo og ser hvad jeg kan gøre med det.

Begge eksempler er lavet i photoshop og kan justeres ubegrændset. Der kan laves knapper til mouseovereffekter og gif animationer m.m..
Jeg poster når jeg er færdigt med næste

Kim
Avatar billede matias Nybegynder
26. juli 2001 - 17:37 #8
jeg synes den med blå baggrund er rigtig fed - som du sikkert har gættet er det menningen at siden skal have en krafig ansigtsløftning - den er bare lavet hurtigt og midlertidigt
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. juli 2001 - 20:13 #9
Jeg fortsætter med at lege med grafikken. Fortæl mig hvordan du vil have grafikker, herunder størrelse i pixels(f.eks 32*32 for en knap) kik f.eks. på andre knapper og billeder for at have noget at sammenligne med, baggrundsfarver 8 også hvis knappen skal være gennemsigtig skal jeg vide hvilken farve, der ligger under, format (gif, png eller jpg, hvis det er ligemeget, vælger jeg den der virker bedst/fylder mindst) andre ting

Kim....
Avatar billede matias Nybegynder
26. juli 2001 - 20:43 #10
uha...alt det du snakker om der har jeg vist ikke den store forstand på , ha,ha - men du lyder jo som en der har forstand på web-design, så du må gerne få frie hænder til at lave neget fedt
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. juli 2001 - 11:07 #11
Det er lige netop ideerne, der er problemet, jeg kan lave stort set alt hvis bare jeg kan forestille mig hvordan det skal se ud og har tiden.
Jeg har lige lavet endnu et du kan kikke på

http://www.bufferzone.dk/images/Vwlogo-slidtbeskidt.jpg

Jeg har skaffet tekniske tegninger af en VW (har en meget god ven der er bobble tosset), så jeg regner med at kunne vise nogle forslag i næste uge

Oplysningerne om størrelse er kun for at vise dig at alt kan ændres, der kan manipuleres ubegrændset i photoshop

Kim....
Avatar billede matias Nybegynder
27. juli 2001 - 12:14 #12
det er for at få den åndsvage scrollbar væk at jeg vil have mindre knapper - men det er jo menningen hele side skal opfriskes, og jeg har en ide om at lave den med et udsende som en gammel reperationhåndbog ( med olie-fingeraftryk) med spiralsamling i venstre side og så på en eller anden måde en menu i højre side der ser ud som om man bladre i bogen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. juli 2001 - 13:26 #13
Så skal du nok have fat i dynamisk HTML, men opgaven er ikke uoverkommelig. jeg har samlet alle logoer på en side, hvor jeg også lægger de næste op

http://www.bufferzone.dk/bannerzone/vwgrafik.htm
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. juli 2001 - 12:14 #14
Endnu et logo er kommet på, jeg får de tekniske tegninger i morgen (tirsdag)
Avatar billede matias Nybegynder
30. juli 2001 - 16:37 #15
jeg glæder mig meget til at se hvad du finder på
Avatar billede matias Nybegynder
06. august 2001 - 08:03 #16
Hvordan går det - har du opgivet det hele *S*
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. august 2001 - 22:38 #17
Nej selvflgelig ikke, jeg har været middelsvært arbejdsramt, og ikke fået en ordentlig stregtegning jeg kan bruge endnu, jeg er stadig på opgaven, der kommer nok endnu et vw logo op i morgen, et med ild i.

Kim
Avatar billede matias Nybegynder
06. september 2001 - 19:27 #18
hallo - er du der *S*
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. september 2001 - 21:46 #19
Ja jeg er her endnu, beklager min tavshed, har haft MEGET travlt, Jeg regner med at få tid i kommende uge. Tænk hvisman kunne vendte med at sove til man blev gammel

Kim (der er gammel)
Avatar billede matias Nybegynder
08. september 2001 - 12:33 #20
hi,hi - ja tænk engang
Avatar billede matias Nybegynder
23. september 2001 - 07:23 #21
nu lukker jeg snart det her spørgsmål , hvis ikke der sker noget
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. september 2001 - 21:39 #22
Luk bare matias (min dårlige samvittighed) undskyldningerne er mange, denne gang er de gode, som du ved er mit dagjob i forsvaret, og vi har haft lidt travlt i de forløbne 12 dage. En af vores meget gode allierede er blevet angrebet og det giver lidt overarbejde.

Luk bare spørgsmålet, jeg har ikke glemt dig og skal nok kikke på det lige så snart jeg får tid. Point interessere mig alligevel ikke

Kim...
Avatar billede matias Nybegynder
23. september 2001 - 21:42 #23
ok