Avatar billede steaken Nybegynder
10. oktober 2010 - 18:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fået ødelagt min mobil

Hej.
nu har jeg været så uheldig da jeg havde fri på min arbejde fandt jeg min nye Iphone 4 på kontoret hvor der var væltet en cola ud over den. så den er total død. Har spurgt alle der var der og der er ingen som vil vil indrømme det var dem. så nogen der ved hvad jeg kan gøre? kan jeg melde det til min forsikring?

Venlig hilsen
Morten
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2010 - 19:07 #1
Hej Morten
Tror ikke umiddelbart du får noget ud af at kontakte forsikring, med mindre du har tegnet en helt speciel kasko på din telefon.

I øvrigt bør du vende tilbage til dine gamle spørgsmål, som du kan se i din profil under åbne spørgsmål.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2010 - 19:14 #2
Mon ikke arbejdet har en forsikring du kan drage nytte af?

Enig mht. gamle spørgsmål...
Avatar billede frem-ad Professor
10. oktober 2010 - 20:02 #3
Jeg tror ikke du kan gøre noget :-( heller ikke over arbejds forsikring (for telefon går under eget ansvar hvis de ikke forlanger man skal have egen telefon ved sig) det kræver en specifik forsikring. Den der har gjordt det har en ansvars forsikring  men det hjælper jo ikke meget når du ikke ved hvem det er.
Avatar billede mbp4700 Nybegynder
11. oktober 2010 - 02:03 #4
hiv du har en udvidet elektronik forsikring så kan du :)
ellers kan du ikke rigtig gøre andet ...
er du sikker på du ikke har mistet den på vej hjem fra arbejdet
Avatar billede steaken Nybegynder
11. oktober 2010 - 11:36 #5
Har desværre ikke en elektronik forsikring.

Hvad har jeg af muligheder hvis jeg har mistet den på vej hjem fra arbejdet ? :)
Avatar billede frem-ad Professor
11. oktober 2010 - 16:33 #6
Ingen ulovligheder tak

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede steaken Nybegynder
14. januar 2012 - 19:04 #7
Nogen som vil smide et svar så jeg kan få den her lukket.
Undskyld jeg bare har ladet spørgsmålet stå åben i så lang tid
Avatar billede frem-ad Professor
14. januar 2012 - 19:08 #8
Hvad endte det med du gjorde??
Avatar billede steaken Nybegynder
14. januar 2012 - 19:12 #9
solgte den vandskadet for 600kr og købte en ny :)