Avatar billede nikkib Nybegynder
08. oktober 2010 - 16:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Felt må ikke være tomt

Jeg er ved at lave en database, hvor jeg har laver en update af felter ved udgang af et felt i en tabel. Nu er det dog sådan er nogle gange kan det gå lidt hurtigt og jeg så kommer til at trykke på et forkert felt, og så begynder Access at opdatere de felt den kan.

Så kort er der en kommand der gør at et felt ikke må være tomt og access så kommer med en fejl inden den begynder at opdatere feldter.

Med venlig hilsen

Nikki Bertelsen
Avatar billede neoman Novice
08. oktober 2010 - 16:31 #1
I tabel designet kan du markere at et felt er påkrævet
Avatar billede nikkib Nybegynder
08. oktober 2010 - 17:38 #2
Ja jeg fant ud af det. Kan du ikke give et svat så du kan få dine point
Avatar billede neoman Novice
08. oktober 2010 - 17:46 #3
Hvis du fandt ud af det på egen hånd så bare afvis mit svar og giv dig selv dine points:-)