Avatar billede hnto Nybegynder
05. oktober 2010 - 10:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skjule et felt

jeg er begyndt at interessere mig lidt for HTML i forbindelse med en ny webshop og har fået strikket nedenstående kode sammen.

dog vil jeg gerne have skjult det felt der hedder [[AmountInput]] så det ikke fremtræder syligt på min "form", men stadig er aktivt.

kan man det sådan lige ?

<table style="background-image: url(/images/produktlistebaggrund.jpg); width: 202px; background-repeat: no-repeat; background-position: center 50%; height: 300px" width="202" align="top" height="300">
    <tbody>
        <tr>
            <td valign="top" width="202" align="center">
            <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width="180" align="center">
                <tbody>
                    <tr>
                        <td valign="bottom" align="center"><span style="font-size: larger">[[ProductName]]</span></td>
                    </tr>
                </tbody>
            </table>
            <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width="110" height="110">
                <tbody>
                    <tr>
                        <td valign="middle" align="center">[[ProductImage]]</td>
                    </tr>
                </tbody>
            </table>
            <span style="color: #ff6600">Butikspris:[[RetailSalesPrice]]<br />
            <span style="color: #3366ff">(Spar: [[Savings]])<br />
            <br />
            </span></span>[[tilbudspriser]]<br />
            <span style="color: #006600">[[ExpectedDeliverTime]]</span><br />
            [[AmountInput]]&nbsp;[[BuyButton]]<br />
            <br />
            [[InfoButton]]</td>
        </tr>
        <tr>
        </tr>
    </tbody>
</table>
Avatar billede playnice Nybegynder
05. oktober 2010 - 10:49 #1
mener du den bare skal skjules ?
<input type="hidden" id="AmountInput" name="AmountInput" value="AmountInput" />
Avatar billede hnto Nybegynder
05. oktober 2010 - 11:07 #2
hejsa,
nu er jeg jo ny i HTML så kunne du ikke indføre din line i scriptet :-)

og ja den skal bare skjules idet den default altid er "1", men shoppen accepterer ikke at man kommer vatrer i kurven med mindre denne variabel er med på siden.
Avatar billede w13 Novice
10. oktober 2010 - 17:42 #3
Nu bruger du koder, som jeg gætter på har noget at gøre med Dandomains Webshop (baseret på dine andre indlæg, jeg har set), fx. [[ProductName]].
Det siger mig ikke umiddelbart så meget. Men jeg vil mene, at du kan gøre således i din kode:

<table style="background-image: url(/images/produktlistebaggrund.jpg); width: 202px; background-repeat: no-repeat; background-position: center 50%; height: 300px" width="202" align="top" height="300">
    <tbody>
        <tr>
            <td valign="top" width="202" align="center">
            <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width="180" align="center">
                <tbody>
                    <tr style="display: none;"><td>[[AmountInput]]</td></tr>
                    <tr>
                        <td valign="bottom" align="center"><span style="font-size: larger">[[ProductName]]</span></td>
                    </tr>
                </tbody>
            </table>
            <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width="110" height="110">
                <tbody>
                    <tr>
                        <td valign="middle" align="center">[[ProductImage]]</td>
                    </tr>
                </tbody>
            </table>
            <span style="color: #ff6600">Butikspris:[[RetailSalesPrice]]<br />
            <span style="color: #3366ff">(Spar: [[Savings]])<br />
            <br />
            </span></span>[[tilbudspriser]]<br />
            <span style="color: #006600">[[ExpectedDeliverTime]]</span><br />
            [[AmountInput]]&nbsp;[[BuyButton]]<br />
            <br />
            [[InfoButton]]</td>
        </tr>
        <tr>
        </tr>
    </tbody>
</table>

Dér har jeg indsat linjen:

<tr style="display: none;"><td>[[AmountInput]]</td></tr>

Dvs. en tabel-række, der er sat til "display: none;", hvilket naturligvis gør den usynlig.