Avatar billede agerkvist Nybegynder
03. oktober 2010 - 16:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Medion P4370 vs. selvbyg

jeg har kigget på http://www.aldi.medion.com/md8346/dk/?refPage=aldi og synes umiddelbart det ser fornuftigt ud til prisen, men mit hardware kendskab er ikke hvad det har været.

Hvis jeg med de samme penge, skulle samle en PC selv - ville jeg så kunne lave en der var lige så god, eller måske bedre?

Er mest i tvivl om grafikkortet i Medion maskinen. Kan det bruges til noget som helst i forhold til nyere spil, eller det det et forældet kort? Jeg er ikke ude efter et gaming monster, men lidt må den da gerne kunne.

Og så et bonus spørgsmål; Vi skal have ny PC og savner også en lille notebook. Lad os sige det er 5600 kr. i alt. Ville det for de penge være muligt, istedet at købe en bærbar, der er istand til at køre spil, photoshop etc. lige så godt som ovennævnte Medion maskine kan?

Tak
Avatar billede agerkvist Nybegynder
03. oktober 2010 - 17:02 #1
Lægger især mærke til dette i beskrivelsen af Medion maskinen:

Oplev en af de bedste ydelser i klassen med ATI Radeon™ HD 5570 DirectX®11 grafik. Nyd den uovertruffen klare visning i grafikprogrammer, og spil de nyeste spil med understøttelse af Microsoft DirectX® 11.

Går ud fra man skal tage det med et gran salt?
Avatar billede agerkvist Nybegynder
16. januar 2011 - 09:13 #2
Luk