Avatar billede duppe Nybegynder
29. september 2010 - 08:36 Der er 1 løsning

Community Builder - problemer med at se brugere/oprette ny bruger

Hej alle i kloge mennesker

Har et fået et underlig problem, på vores side www.vejleakva.dk kan man ikke reg. sig som ny bruger mere, når man klikker på reg. kommer den op med "Webstedet kan ikke vise siden."

hvis jeg logger på siden - kan man se listen over brugere online og offline der er lavet via cb, men klikker jeg på brugerne (for at gå ind på deres profil) kommer samme fejl "webstedet kan ikke....". Har samme problem hvis jeg går ind via \administrator\community builder og user profiles her kan jeg også se oversigten med rettigheder, men klikker jeg på et navn, går den i fejl.

Er rimelig desperat efterhånden (hvis der er nogen der vil hjælpe kan der logge på siden med log: 306lha og pass: lha306)
Avatar billede duppe Nybegynder
17. oktober 2010 - 06:28 #1
lukker