Avatar billede albertgf Nybegynder
28. september 2010 - 23:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløs forbindelse..

Hej alle der ude!

Så sidder man her efter 5 måneder med en Buffalo WLI-PCI-G300N - Netværkskort i maskinen.. Og nu kan jeg ikke se mit eget netværk.. Det har fungeret upåklageligt de sidste par måneder..

Den kan opfange 11 andre netværk.. Men ikke mit.. Har en iPhone 2 cm fra computeren der opfanger et signal med næsten 81 procent styrke...
En anden computer.. U-på-klag-e-ligt!

Router: D-Link DIR-635
Jeg kører Win7-64..
Avatar billede jakobcl Nybegynder
29. september 2010 - 20:07 #1
Check hvilken kanal routeren sender på.
Som standard er den sat til selv at vælge, og det kan skifte.

Men dit netkort kan måske kun håndtere kanal 1-11 som bruges i US, hvor vi i EU bruger 1-13.

Så hvis routeren sender ud på 12 eller 13, vil din PC ikke kunne finde routeren.
Avatar billede zero_lock Nybegynder
30. september 2010 - 00:03 #2
funger dit pci kort i andre computer??
ellers er det måske trændt af
Avatar billede albertgf Nybegynder
10. oktober 2010 - 00:55 #3
Det var en firmware opdatering der klarede dagen..