Avatar billede danish-quality Nybegynder
28. september 2010 - 19:01 Der er 2 kommentarer

Sort skærm efter slumre-tilstand (Win 7)

Hej alle,

Jeg har formateret min kærestes HP Pavilion dv6 som er førdt med Vista og har installeret Windows 7 Ultimate. Jeg har efter MANGE timers bøvlen fået alle touchknapper og lysindikatore til at virke og har nu kun ét kæmpe problem som jeg dagligt skal høre hende brokke sig over;

Når computeren er i slumre-tilstand, er den ikke til at få liv i igen. Lyset tænder i touchknapperne og den kører (blæser er tændt, mv.), men intet sker uanset hvad man gør. Holder man sluk-knappen inde, slukker den ikke, men i stedet genstarter den faktisk. Ret mystisk. Jeg har installeret alle Win 7 drivere fra HP's side (er jeg ret så sikker på).

Har i nogle bud på hvad det kunne være eller noget jeg kan prøve for at få løst problemet. Hjælp mig med at redde mit parforhold :-D

Tusind tak.

Mark
28. september 2010 - 19:17 #1
Pssssst: Point ude: 1.050 ? -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/danish-quality - dem bør/skal du pænt følge op på/lukke for at jeg/vi 'gider' at hjælpe dig...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---
Avatar billede danish-quality Nybegynder
28. september 2010 - 19:38 #2
Så skulle det være ude af verden :-) Beklager