Avatar billede mickeydumm Nybegynder
28. september 2010 - 15:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde SATA harddiske?

Mine to ekstra SATA harddiske kan ikke ses i "denne computer"
De er på listen i bios, og kan også findes i enhedshåndtering, men jeg kan ikke finde dem andre steder?

Hvad gør jeg?
28. september 2010 - 16:09 #1
Point ude: 330 ? ->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mickeydumm - dem bør/skal du pænt følge op på først... SÅ får du - måske - fidusen...

---

PS: Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede mickeydumm Nybegynder
28. september 2010 - 19:41 #3
Så har fulgt op på dem hvor der var et svar, de andre kan jeg vel ikke gøre noget ved?

Og glemte jo lige at sige at det er Windows 7...
Avatar billede mickeydumm Nybegynder
28. september 2010 - 19:52 #4
Sådan, så kom de lige med i spillet igen...

chalde, smider du lige et svar, for det hjalp nemlig :-)
Avatar billede chalde Seniormester
28. september 2010 - 19:53 #5
Bare behold dem, benytter ikke point :)
(opret et svar og accepter det)
28. september 2010 - 19:54 #6
DISKHÅNDTERINGEN - se om de/den findes der og tildel dem/den et drevbogstav...

---

De resterende spm. Læg selv et [svar] ("Undskyld jeg glemte denne...") og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget svar... for at lukke 'pænt' ...
Avatar billede mickeydumm Nybegynder
28. september 2010 - 21:49 #7
Svar
Avatar billede mickeydumm Nybegynder
28. september 2010 - 21:49 #8
Igen