Avatar billede nogetfx Nybegynder
28. september 2010 - 11:05 Der er 1 løsning

Udprint til Word 2007 skabeloner

Hej

Jeg er ved at konfigurere C5 (version 4.2) til at printe til Word 2007 skabeloner, således de kan mailes osv.. Jeg har et begrænset kendskab til C5, men har fulgt en trin-for-trin guide. Ved at følge guiden har jeg fået ordrefaktura og ordrebekræftelse til at virke. Jeg har tilrettet de felter, som videresendes til Word, under "Generelt -> Kartotek -> Dokumenttyper" og ændret aktionslisterne under "Debitor -> Tilpasning -> Aktionsliter -> Standard". Så når jeg, under Ordre -> ordre, vælger Bekræftelse eller Fakturering, så kommer nu en anden print-dialogboks med mulighederne for at gemme, udskrive eller lukke dokumentet. Så det virker som det skal.

Problemerne opstod da jeg kom til indkøbsrekvisition og Debitor_kontoudtog. Jeg har gjort det samme og ændret i aktionslisterne, men ændringer går ikke igennem og det er den samme standard printer-dialogboks som kommer frem.
Jeg har tjekket filnavne osv, men skabelonerne ligger i samme mappe som ordrefaktura og C5normal.dot, som virker.

I guiden skulle man også tilføje en Word printer under "Generelt -> Tilpasning -> Brugerkonfiguration -> Brugerprinter". Jeg læste på GoogleGroups at det ikke er nødvendig og jeg har slettet den. Hvilket ikke har haft nogen påvirkningen på de ting som virker og ikke virker.

/Lars
Avatar billede nogetfx Nybegynder
13. oktober 2010 - 00:20 #1
På Usenet har svaret været at installere hotfix. Lukker og slukker.