Avatar billede zikzaka Nybegynder
26. september 2010 - 19:14 Der er 1 kommentar

Office 2003 synkronisering med iPhone 4 (one.com hosting)

Jeg har anskaffet mig en iPhone4, hvor jeg gerne vil have min mail (hostet gennem one.com) til at synkronisere med Office 2003 på min bærbare.

Jeg har fulgt følgende opsætning slavisk: http://www.one.com/da/support/guide/mail/opsaetning-af-iphone-mail - og med succes, jeg kan sende og modtage e-mails.

Desværre er det sådan, at de mails jeg modtager på min iPhone fjernes igen, når jeg opdaterer min mail på iPhone næste gang. Kan man få de mails til at blive på telefonen permanent fremadrettet? Og hvor de også stadig er at finde i min Outlook.

Desuden vil jeg høre om man kan overføre de mails man har i sin Outlook i forvejen til at være på sin iPhone også? Den opsætning som jeg har linket til øverst opretter en mailkonto, mens iTunes og denne synkronisering automatisk opretter en konto ved navn "pop.mitdomæne.dk" som er navnet på samme e-mail konto i Outlook.

Det virker som om disse 2 konti på telefonen ikke "taler sammen", selvom jeg har prøvet at ændre "pop kontoen" på min iPhone til opsætningen i linket.

Kan se i Sendt mappen under den konto jeg selv har oprettet på telefonen, at synkroniseringen har taget 5 gamle mails som jeg har sendt i Outlook tidligere ind.

Er der nogle som har haft følgende udfordringer omkring Outlook 2003 og deres mail domæne gennem One.com som kan hjælpe?
Avatar billede b4de4nd Nybegynder
21. oktober 2010 - 18:54 #1
pop konti vil altid hente mailen til den klient som du tjekker mail fra.

Hvis du skal kunne dele mail konti fra flere enheder skal du lave en imap konto istedet...