Avatar billede Th86 Nybegynder
26. september 2010 - 08:40 Der er 3 kommentarer

er dette et godt køb!???

Hej..

Jeg står og skal købe en ny bærbar - det eneste krav jeg har er at den skal kunne gå på nettet, afspille film/musik, bruges til et evt. fremtidigt studie, gemme billeder mm. på, jeg spiller ikke spil mm. på computeren...

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbare-computere/ENTM81RB543NC/packard-bell-easynote-tm81-543?Selected=Specifications#tProductTabcontent

Jeg ved ikke meget om processoren mm. ikke andet end jeg har hørt meget dårligt om intel celeron!?
Avatar billede NCG Novice
26. september 2010 - 17:09 #1
Ser da ud til at være OK til det som du skal bruge den til :)

Kommer måske lidt an på dit fremtidigt studie. Hvis du skal arbejde meget med grafiske ting, så var det muligvis en ide med lidt mere ram og kraftigere grafikkort.
Avatar billede vuffe Nybegynder
27. september 2010 - 09:59 #2
Jeg havde nok valgt at købe en, der er lidt mere fremtidssikker, i hvert fald en med en i3/i5 processor, og så min. 4GB ram.

Jo mere du giver for den jo længere vil du kunne bruge den. Men det er jo selvfølgelig også en strategi kun have give det halve, og så skifte dobbelt så tit :p.

Men altså til 3.500....tjaah... altså den vil sandsynligvis kunne dække dit behov i noget tid, eftersom det ikke er ret krævende.. :)
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2010 - 10:12 #3
den er da fin til dit behov..