Avatar billede j1z Nybegynder
24. september 2010 - 09:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Features content slider

Hej,

Nogen der kan finde frem til hvilken kompoent de har brugt til deres featuret content slider på denne side:
http://www.aweber.com/

Eller har de bygget den selv.

Jeg kan i hvert fald godt lide den simple måde den virker på ift. div'erne. Det virker ret nemt at sætte op.

Nogen der kan hjælpe. Evt, nogen der kender en tilsvarende simpel komponent?

Vh
Jens
Avatar billede LNG.DK Novice
24. september 2010 - 10:27 #1
Content slider findes til de fleste CMS systemer - bruger du et CMS-system?

Den side du henviser til er en standard template hvor content slider er indbygget i.
Avatar billede j1z Nybegynder
24. september 2010 - 20:49 #2
Jeg bruger ikke CMS til lige det site hvor jeg skal bruge denne løsning.

Desuden er det lige præcis den præcise content slider jeg er vild med.

Det ligner bare ikke at den er "håndkodet" - men det kan jeg være jeg tager fejl. Kan ikke finde noget der refererer til den i de tilknyttede js. Må så igen, jeg er ikke ekspert til js. Kan det være en jquery baseret slider?