Avatar billede orchid Nybegynder
24. juli 2001 - 22:13 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

LYD EKSPERTER

HJÆLP
http://www.eksperten.dk/spm/91873
Avatar billede red_eagle Nybegynder
24. juli 2001 - 22:16 #1
Spm. må ikke oprettes mere end en gang ifølje reglerne.
Avatar billede bbs Nybegynder
24. juli 2001 - 22:17 #2
Jeg har da vidst givet rigtigt svar i det spørgsmål ..
btw, så må spørgsmål kun oprettes 2 gange ..
Avatar billede realone Nybegynder
24. juli 2001 - 22:18 #3
bbs --- Kun oprettes 2 gange..!? Hvorfor ikke tre!?
Tror vist du mener kun én gang.. ;o)
</RealOne>
Avatar billede bbs Nybegynder
24. juli 2001 - 22:20 #4
Ups ..
Selv den 174\'ende bedste ekspert kan lave fejl :)
Selvom jeg har fået 400 points idag :))
Avatar billede orchid Nybegynder
24. juli 2001 - 22:29 #5
bbs>> ok ka du så fortælle mig hvordan man gøre det i cool edit, så får du fanme de 200 points. og red eagle jeg skider på dig OG reglerne...
Avatar billede bbs Nybegynder
24. juli 2001 - 22:34 #6
Hvis du skider på reglerne, så får du ingen hjælp fra min side ..
Avatar billede spectual Nybegynder
24. juli 2001 - 22:35 #7
Det kan ikke gøres via. cool edit - eller jo, det kan det vist nok, men der findes nemmere løsninger. Der findes faktisk et plugin til winamp, som i følge beskrivelse skulle kunne gøre det.

Jeg har prøvet plugin\'et og det virker nogenlunde - på gamle sang! (dvs. beatles eller dets lige).

Programmet virker på den måde, at det sortérer den lyd fra, som er optaget ens i begge lydkanaler - problemet er, at det er de fleste nye sange ikke.

Hvis du er interesseret i denne løsning, vil jeg gerne støve plugin\'et op - men du skal ikke regne med at få et super godt resultat. Men jeg formoder, at det måske ikke gør så meget hvis du skal lægge anden musik i baggrunden bagefter.

red_eagle >> Det kan vist diskuteres hvorvidt dette er at oprette samme spørgsmål 2 gange.
Avatar billede orchid Nybegynder
24. juli 2001 - 22:48 #8
ja ok, hvad er det for et plugin? (du kender ik andre løsninger eller hvad?)
Avatar billede spectual Nybegynder
24. juli 2001 - 23:03 #9
Sorry. Så vidt jeg har kunne læse mig til kan det ikke lade sig gøre at fjerne musikken fra en sang. Det kan kun lade sig at fjerne sangen og det er jo den du vil beholde (til dette formål er GoldWave noget nær perfekt!).

Jeg har ikke helt opgivet - men regn ikke med at jeg finder ud af hvordan.
Avatar billede spectual Nybegynder
24. juli 2001 - 23:17 #10
Ingen løsninger.
Avatar billede orchid Nybegynder
24. juli 2001 - 23:18 #11
jeg har også goldwave... hvordan gør man det der?
Avatar billede spectual Nybegynder
24. juli 2001 - 23:45 #12
Stereo / Filter / voice removal
Avatar billede red_eagle Nybegynder
25. juli 2001 - 01:42 #13
orchid>Det er nok til at blive slettet!
spectual>Det er heller ikke tiladt, at åbne spm. bare for at referere til andre spm.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. juli 2001 - 10:36 #14
Et spørgsmål må kun oprettes én gang !
Avatar billede red_eagle Nybegynder
25. juli 2001 - 16:12 #15
andreas_admin>Godt du kom :)