Avatar billede friiser Nybegynder
20. september 2010 - 11:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål vedr. FireBug

Hej Eksperter,

Jeg har hentet FireBug ned til Firefox og syntes at det virker som et rigtig godt værktøj, men jeg en lille udfordring i at kunne finde ud af hvilken PHP fil som jeg arbejder i når jeg tester nogle ændringer af.

Så mit spørgsmål er om der direkte er en mulighed for at kunne se hvilken PHP fil man arbejder i?

// Martin Friis
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2010 - 12:20 #1
Det du arbejder i er ikke PHP-filen men det output der er sendt til klienten - hvad der ligger bag af kode og fil(er) kan du ikke nødvendigvis se. Det tætteste du kan komme på et resultat er at kigge i URL'en.
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. september 2010 - 03:28 #2
Lav evt. en entydig tekstændring, gem ændringen, og lav en søgning på dokumenter med lige netop det tekstindhold.
Totalcommanderkan den lille kunst, at søge påtekststrenge i dokumenter.
Så burde du kunne finde filen, hvor din ændring er gemt.
/ptj_11
Avatar billede friiser Nybegynder
21. september 2010 - 08:25 #3
OK... findes der et program der kan søge efter en bestemt streng i en mappe med filer f.eks?

// Martin Friis
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. september 2010 - 17:02 #4
"Totalcommanderkan den lille kunst, at søge påtekststrenge i dokumenter."
www.totalcommander.dk
/ptj_11
Avatar billede friiser Nybegynder
22. september 2010 - 10:30 #5
Også hvis det er en programmerings steng inden i en fil?

// Martin Friis
Avatar billede friiser Nybegynder
10. april 2011 - 21:50 #6
.