Avatar billede solsorten Praktikant
19. september 2010 - 19:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Godt, klart og skarpt firmanavn til "noget med arbejdsmiljø"

Jeg leder med lys og lygte efter et godt navn til mit firma!

- jeg er erhvervspsykolog og arbejder med psykisk arbejdsmiljø, stress, samarbejdsudvikling, teams.
Kort: ledelse. medarbejdere. organisation. læring

- men navnet skal kunne bruges BREDT ift arbejdsmiljø, dvs. også ergonomi, kontormiljø, støj, sundhed på arbejdspladsen

- visionen er at danne et netværk af topmotiverede folk indenfor flere specialeområder, hvor man har et forpligtende samarbejde på tværs - og arbejder selvstændigt med ordentlighed, omhyggelighed og kreativitet som nøgleord.

- det kunne være et oldnordisk, nordisk mytologi, romerske guder, græsk filosofi eller andet, der kan spindes en ende om
- eller det kunne være et til lejligheden konstrueret ord, rigtig gerne med AM i front!! AMKON er optaget :-)

Skyd løs!! Smid dine bud som svar og jeg fordeler pointene. NB! der skal være et ledigt .dk og .net domæne :)

Du kan læse mere om mig her:
www.mbudvikling.dk
www.amprojekter.dk

Titusind tak for hjælpen!!
Avatar billede arne_v Ekspert
19. september 2010 - 20:13 #1
DIM = Dansk Arbejds Miljø
DIMAS = Dansk Arbejds Miljø A/S
DIMIS = Dansk Arbejds Miljø I/S
AMPro
AMProf
Avatar billede solsorten Praktikant
19. september 2010 - 21:01 #2
Tak for dem - det var en retning, jeg slet ikke selv havde tænkt i... Dog er nogle af mine kunder meget internationalt orienteret.

Bliv endelig ved med de gode forslag - det åbner nye døre :-)
Avatar billede solsorten Praktikant
04. oktober 2010 - 00:45 #3
Smid dit bud som svar - så kan jeg give mine points og lukke spørgsmålet :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
04. oktober 2010 - 02:15 #4
svar