Avatar billede rosa10 Nybegynder
19. september 2010 - 14:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows installer fungerer ikke?

Når jeg skal installere noget skriver den at windows installer ikke fungerer. Kan jeg reparere den uden at formatere computeren og sætte styresystemet ind igen.
Avatar billede ptj_11 Forsker
19. september 2010 - 15:25 #1
Gå din fejllog, og giv os en kopi af fejlmeddelelsen.
Du finder fejloggen her:
Kontrolpanel/Administration/Logbog.
/ptj_11
Avatar billede falster Ekspert
19. september 2010 - 15:56 #2
Avatar billede rosa10 Nybegynder
19. september 2010 - 19:46 #3
Tak for hjælpen. Jeg har hentet windows installer. Nu fungerer det fint og jeg kan få slettet de programmer jeg ikke kunne slette før.
Avatar billede Jensen DK Novice
20. september 2010 - 07:22 #4
Der er jo dem som siger tak for hjælpen, og så selv tager de udlovede point.
Normalt skal man bede om et svar fra den som har løsningen så han / hun kan få belønningen for hjælpen.
Avatar billede rosa10 Nybegynder
20. september 2010 - 18:44 #5
Nå, hvordan skal jeg så gøre for at give point. Jeg troede jeg gav point. Jeg har jo ikke noget at bruge de der point til.
Avatar billede Jensen DK Novice
21. september 2010 - 07:03 #6
Da du meldte dig ind i Eksperten sagde du ja til at du havde læst reglerne for at benytte hjælpen her.

Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

Er der ikke lagt et svar på løsningen skal du bede om et svar, så kan du sætte flueben i firkanten under det farvede svar, og klikke på, accepter svar nede til venstre.
De svar uden flueben bliver afvist.
Har du ikke fået løst dit problem så lægger du selv et svar som du acceptere, så har du fået de udlovede point hjem igen, og spørgsmålet er lukket.
Du skal oprette en ny tråd med point til ? og her lægge et link  til den nye tråd, i den nye tråd lægger du et link hertil så man kan se hvor point kommer fra.
22. september 2010 - 18:50 #7