Avatar billede sorenmt84 Juniormester
16. september 2010 - 17:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Maillist program med admin

Jeg søger et program til håndtering af maillister - eller rettere medlemmerne...

Vi har en forening hvor vi har forskellige lister på de enkelte afdelinger - og det fungere rigtig godt med at man skal sende til 123@aaa.dk og så fanger man alle relevante...
I dag bruger jeg Kerio mail server (jeg har min egen server) og problemet er her at jeg ikke kan håndtere medlemmerne online - dvs jeg skal logge på serveren hver gang jeg skal opdatere medlemmer... (får jeg ikke gjort)

Jeg søger en mailliste program/server, hvor jeg enten kan logge på et webinterface for at oprette/slette lister og tilføje/fjerne medlemmer - løsning nr. et vil klart være hvis jeg med noget api eller lign - kan tilføje og fjerne medlemmer med scrips direkte fra vores hjemmeside der kører asp - således så når et medlem rettter sin email adresse eller vi opretter en ny bruger, slår det også igennem på maillisten.

En anden løsning kan være, at der kan sendes kommandoer til mailisten, således du kan sende en mail med en eller anden kode for at blive tilføjet og en anden for at blive slettet - disse løsninger har jeg fundet en del mailserver programmer der kan, problemet ved dem jeg har fundet er bare at de sender en bekræftigelse til brugeren, som skal besvares inden man er tilmeldt eller afmeldt - dette skal der ikke være. Når mailen er sendt skal man være tilmeldt eller afmeldt.

Nogle der har en ide på et godt program? - det behøver ikke som sådan være en maillist server program - det må godt være en email server program der bare kan noget af overstående
og det må også godt koste lidt, men helst ikke mere end 1000-1500 kr.
Avatar billede sone Nybegynder
17. september 2010 - 09:00 #1
Google groups..?
Avatar billede sorenmt84 Juniormester
17. oktober 2010 - 09:16 #2
Fandt programmet smartermail - www.smartertools.com det kan lige præcis alt det jeg ønsker