Avatar billede darkwader Juniormester
14. september 2010 - 09:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Navision Attain ver dk 3.10.a (3.10.a)

Hejh
Jeg er startet på merit uddannelse som lager og logistik assistent

I den forbindelse bruger vi Navision Attain ver dk 3.10.a (3.10.a). Det ville hjælpe svært om jeg kunne få at en 30 dages version eller lign. Af Navision Attain ver dk 3.10.a (3.10.a)

Er der nogen der kan hjælpe mig ved at skaffe den version for en fornuftig meneske penge. Så jeg kan træne hjemme.

På forhånd tak

Svend Erik
Avatar billede amtoft Novice
14. september 2010 - 10:04 #1
Prøv at tage fat i en forhandler.

Alle Attain CD installations cd'er sendes med en demo-licens som gør at du kun kan åbne et Cronus regnskab og bogføre i det i januar og december måned.
Men alle funktioner er til rådighed.

Alternativt kan du prøve på www.mibuso.com
Der kan man købe diverse CD's med forskellige udgaver.
På siden har de dog ikke umiddelbart så gammel en version.

mvh Brian
Avatar billede darkwader Juniormester
14. september 2010 - 13:33 #2
Jeg takker for dit svar. Der er noget af arbejde videre med
Hvis du giver mig et svar afregner jeg, så vi kan få tråden lukket
Avatar billede amtoft Novice
14. september 2010 - 13:56 #3
Held og lykke med jagten.

mvh Brian