Avatar billede the_hoff Nybegynder
11. september 2010 - 17:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med 2 routere med internet leveret af Telia

Hejsa

Jeg har hårdt brug for hjælp! Jeg har pt. internet leveret af Telia. Det kræves at jeg benytter deres router, som er en Thompson TG712. Problemet er, at den stinker.

Jeg har derfor indkøbt en Linksys WRT610N. Planen er, at den kables til Thompson routeren og det så er min Linksys router der står for den trådløse del af netværket.

Jeg har før fået det til at fungere med Cybercity, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det med denne her Thompson router.

Håber i kan hjælpe en mand i nød...!
Avatar billede claes57 Ekspert
11. september 2010 - 17:49 #1
Avatar billede the_hoff Nybegynder
11. september 2010 - 18:53 #2
Takker! Det er nu lykkedes at få min Linksys router til at fordele netværket trådløst :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
11. september 2010 - 19:10 #3
så skriv en tak til den forrige spørger på hans link, og læg et svar selv her, og luk.
Avatar billede the_hoff Nybegynder
11. september 2010 - 19:21 #4
Modtaget ;-)