Avatar billede Cecolje Nybegynder
11. september 2010 - 12:08 Der er 12 kommentarer

HJÆLP! Min computer skriver fejl, når jeg prøver at starte den

Hej Eksperten. Jeg sad igår med min computer hvor jeg gik ind på ´torrentz.com Jeg hentede en crack version af worms amargeddon. Efter jeg havde hentede den, hentede jeg deamon tools til at kører ´den med. Efter indstallitionen fik jeg besked på at gentstarte med min computer. Det gjorde jeg så og nu har jeg disse valgmuligheder når jeg starter den.
1. Start windows normalt ( når jeg vælger den, kommer denne besked frem: ( det gør den ligemeget hvad jeg vælger:

System recovery options:
select language: Der er den automatisk på engelsk.

Select a keyboard input medthod og der vælger jeg dansk -> next :

nu står der at den tjekker mit system for fejl men den finder intet. Efterfølgende får jeg disse valgmuligheder:

Startup repair cannot repair this computer automatically.
-> Send information about this problem
-> dont send

Uanset hvad jeg vælger sker der heller ingenting - der sker først noget når jeg trykker finish eller cancel - så får jeg muligheden for at genstarte den - dette gør jeg, men den starter da bare op igen med samme problemstilling.

Den skriver giver også en information OM problemer:
Problem details:
Problem Event name: StartupRepairOffline
Problem Signature 01: 6.1.7600.16385
Problem Signature 02: 6.1.7600.16385
Problem Signature 03: unknown
Problem Signature 04: 21200965
Problem Signature 05: AutoFailover
Problem Signature 06: 8
Problem Signature 07: CorruptFile
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Locale ID: 1033

Men ja lige meget hvad jeg trykker - beder computeren mig om at den skal genstartes og samme problemstilling popper op igen.

Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig MEGET hurtigt, da jeg allerde SKAL bruge computeren mandag i skole, til eksamen - så ville være utrolig taknemlig for jeres hjælp.

Vh. Patrick
11. september 2010 - 12:14 #1
Velkommen til E. ...

---

...´torrentz.com - Jeg hentede en crack version af worms amargeddon... *SUK* "Så kan du lære det *S*" ...

---

Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede Cecolje Nybegynder
11. september 2010 - 12:29 #2
Under vista. Men har ingen ide om det er det der er skyld i det.?
11. september 2010 - 12:42 #3
"Fejlsikker tilstand" ?
Avatar billede Cecolje Nybegynder
11. september 2010 - 12:44 #4
øhm. Puha det ved jeg virkelig ik. Hva mener du helt præcist med det? :)
Avatar billede Cecolje Nybegynder
11. september 2010 - 12:45 #5
Da der er sket en fejl er det vel ikke fejlsikker tilstand. Men skal ik kunne sige det. Er ik lige så skarp hva det angår.
11. september 2010 - 12:48 #6
http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/GuideTilWindowsVistaSystemRestore/724

"Fejlsikker tilstand" ->
Altså klaske [F8] tidligt i opstarten - evt. flere gange - ...

Kan den så starte op ?
Avatar billede Cecolje Nybegynder
11. september 2010 - 12:49 #7
Jeg har nu fået nogle flere valgmuligheder op på skærmen:

startup repair
System restore
System image recovery
Windows memory diagnostic
Command prompt.

Ved ik om det ku være lidt behjælpelig?
Avatar billede Cecolje Nybegynder
11. september 2010 - 12:51 #8
Har lige forsøgt. Det virker ik nej. :/
Avatar billede Cecolje Nybegynder
11. september 2010 - 12:54 #9
jo vent jeg har trykket f8 og der kommer en masse valgmuligheder op: skal jeg skrive dem?
11. september 2010 - 12:58 #10
Avatar billede Cecolje Nybegynder
11. september 2010 - 13:00 #11
reparer computeren
fejlsikret tilstand
fejlsikret tilstand med netværk
fejlsikrettilstand med kommandoprompt
aktiver startlogføring
aktiver video med lav opløsning
sidst kendte fungerede konfigurationer (avanceret)
gendannelsestilstand for katalogtjenester
fejlfindings tilstand
deaktiver automatisk genstart ved systemfejl
deaktiver gennemtvingelse af driversignatur
start windows normalt.

håber det kan være behjælpelig
Avatar billede Cecolje Nybegynder
11. september 2010 - 13:02 #12
men nej når jeg vælger fejlsikret tilstand vender den lot tilbage til der hvor jeg startede:/