Avatar billede park Nybegynder
24. juli 2001 - 14:40 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Eizo Flexscan er død

Min Eizo Flexscan 520 er gået død, der er ikke noget strøm på den, er der nogen der ved om man kan hente et diagram på nettet?
Avatar billede park Nybegynder
24. juli 2001 - 14:41 #1
Jeg glemte at skrive at det er en 17 tommer skærm
Avatar billede dar Nybegynder
24. juli 2001 - 14:44 #2
Jeg tror sgu ikke at de frivilligt udleverer diagrammet til den men der må da være noget garanti på den.
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. juli 2001 - 14:46 #3
Prøv Zitech ;o)
Avatar billede jasber Nybegynder
24. juli 2001 - 15:30 #4
Tag lige og check om det ikke bare er sikringen der er gået, en sådan koster vel næppe mere end en femmer :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. juli 2001 - 15:34 #5
Eller om stikket er faldet ud, ikke sat ordentligt i.
Avatar billede handmade Nybegynder
24. juli 2001 - 17:33 #6
Måske kan du bruge dette link:

http://www.comgros.dk/reservedk.htm
Avatar billede park Nybegynder
24. juli 2001 - 19:34 #7
Der er desværre ikke mere garanti på, og jeg har tjekket stikket og sikringen. Det er desværre ikke det
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. juli 2001 - 20:37 #8
Når du har bagklædningen af, kan du så se om der kommer en glød i billedrøret?
Avatar billede park Nybegynder
24. juli 2001 - 20:55 #9
Den er helt død, der er ikke engang lys i afbryderknappen
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. juli 2001 - 21:01 #10
Så kan det være afbryderen, netledningen har du jo prøvet. Har du prøvet med en anden ledning, evt. uden om PC?
Du kan evt. shunte afbryderen, virker din skærm, så får du fat i en anden afbryder, HUSK at hive ledningen ud af stikkontakten inden du rører ved afbryderen.
Avatar billede park Nybegynder
24. juli 2001 - 21:15 #11
Det vil jeg prøve, håber det er det
Avatar billede park Nybegynder
24. juli 2001 - 22:27 #12
Øv det var heller ikke det, andre gode forslag?
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. juli 2001 - 22:55 #13
Nu skriver du at der ikke er lys i afbryderknappen, normalt ville det være en glimlampe, men det kunne også være at din Powesupply i Monitor er stået af, så hvis lampen er afhængig af om powersupp. starter så har du en indikation i den.
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. juli 2001 - 22:20 #14
Takker for pointene ;o)