Avatar billede Amtus Nybegynder
08. september 2010 - 17:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Andre sprog i Office 2007

Jeg har netop installeret Office 2007 Ultimate, men brugerfladen er på engelsk:(

Hvordan skifter jeg brugerfladen til dansk? Jeg har forsøgt med start->Microsoft Office->Microsoft Office Laungage settings

Her står de to ting jeg kan vælge imellem til dansk, men det hjælper ikke (ja det er nok bare stavekontrollen).

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede be_nice Juniormester
08. september 2010 - 17:55 #1
OG du er sikker på at du har købt en DK version og ikke blot en UK version?
Avatar billede Amtus Nybegynder
08. september 2010 - 18:00 #3
Nej det jeg har installeret er sikkert en engelsk version.

For et par år siden kunne man købe Office 2007 ultimate student for 400 kr. eller sådan noget fra Microsofts hjemmeside, hvilket jeg gjorde, men nu har jeg fået ny computer og kan ikke længere finde en dansk version og håbede så lidt man bare kunne skifte sprog. Jeg har altså en rigtig licens, men ikke et sted at få det rigtige program:(
Avatar billede team190 Nybegynder
08. september 2010 - 19:51 #4
Du kan downloade en dansk language pack. og installere på den måde, men den koster penge, medmindre du vil hente det som torrent
:)
Avatar billede vejmand Juniormester
08. september 2010 - 19:59 #5
team190 >> #2 :-)
Avatar billede Amtus Nybegynder
08. september 2010 - 20:02 #6
Vejmand smider du et svar?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. september 2010 - 20:04 #7
Kommer her.  :-)
Avatar billede Amtus Nybegynder
08. september 2010 - 20:14 #8
Tak for svaret:)
Avatar billede vejmand Juniormester
08. september 2010 - 20:17 #9
Velbekomme, husk at acceptere svaret.
Så er spørgsmålet rigtig lukket.  :-)
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. september 2010 - 21:00 #10
Hvis du stadig er under uddannelse, så kan du købe en sprogpakke helt legalt hos MS for en bagatel af 100 kr.
/ptj_11