Avatar billede jtjansen Nybegynder
06. september 2010 - 14:23 Der er 3 kommentarer

Multimedieskatten

I dag betaler jeg ikke multimedieskat, da jeg har billig internet i andelsforeningen (50 per måned), så jeg har sagt nej tak til gratis internet via arbejdet.

Nu skal jeg flytte og bliver nød til at bestille en privat linje. Hvis jeg får min arbejdsgiver til at betale, skal jeg så betale multimedieskat for hele året, selvom det først er per 1. november?
06. september 2010 - 14:27 #1
"Multimedieskatten er en beskatning af multimedier, der stilles til rådighed for privat brug af arbejdsgiveren. Man beskattes samlet af 3.000 kr. pr. år eller 250 kr. pr. måned (2010-niveau)."

Det må betyde kr. 500 hvis det er fra 1-11-2010.
06. september 2010 - 15:18 #2
Pssssst: Hvis du også skulle beskattes af antal ÅBNE GAMLE tidligere spørgsmål  Point ude: 1.590 -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jtjansen - så ville det gå jo helt galt ???
Avatar billede Beach Mester
06. september 2010 - 18:14 #3
Uha ja, det ville da godt nok blive rigtig dyrt *S*

//B